RoJan

回忆很美好。只要你能让过去的都过去!

No One Else Like You - Adam Levine

Is everything just right

一切都还好吗

Don't want you thinking that I'm in a hurry

不想让你觉得我匆匆忙忙

I won't stay afraid

我不会害怕

I had this vision that has got me worried

我有看到什么让我焦虑的眼力

'Cause everyone wants someone

因为每个人都想心有所属

That's one cliché that's true

这是陈词滥调也是最真的事实

Except you I want no one

除了你 我不想要其他人

Unless that someone's you

除非那个人就是你自己

It looks like you

他看起来像你

Feels like you

感觉像是你

Smiles like you

笑起来像你

I want someone just like you

我想一个你这样的人

True and through

事实 但是尽管

Forever blue

无尽的悲伤

'Cause there's no one else like

因为没有一个像这样的人

I hope that you're not bad

我希望你还不错

You always said you want a man of passion

你总是讲到你向往一个有激情的男士

I'm not the hottest left

我不是最好的人选

There's more than likin' physical attraction

这不止是身体上的吸引

You got your special someone

你找到可你特别的那位

Between me and you guess who

在你我之间你猜是谁

Been spending my whole life waiting

花费我一生在等候

For someone just you

像你这样的一个人

It looks like you

他看起来像你

It feels like you

感觉像是你

It smiles like you

笑起来像你

I need someone just like you

我想一个你这样的人

Love me true

真实的爱我

Forever blue

无尽的忧伤

'Cause there's no one else like

因为没有一个像这样的人

I want you in my heart

我想要你住在我心里

I see you in my dreams

在我的梦里能看到你

I know I make you mad

我想我要把你逼疯了

As crazy as it seems

如此的疯狂

Just you, yes you

是你,对的是你

I need someone just like you

我想一个你这样的人

Love me true

真实的爱我

Forever blue

无尽的忧伤

'Cause there's no one else

因为没有一个像这样的人

There's no one else

再也没有其他人

There's no one else

再也没有其他人

There's no one else

再也没有其他人

There's no one else

再也没有其他人

There's no one else

再也没有其他人

There's no one else

再也没有其他人

I need your help

我需要你的帮助

'Cause you're so far

因为你离我总是太远了

You're so far

你在远方

'Cause you're so far

因为你在远方

You're so far

你是那么的遥远

'Cause you're so far

因为你是那么的遥远

'Cause you're so far

因为你是那么的遥远

'Cause you're so far

因为你是那么的遥远

You're so far

你是那么的遥远

You're so far

你是那么的遥远


评论

© RoJan | Powered by LOFTER