RoJan

回忆很美好。只要你能让过去的都过去!

The Girl From Paris - Alex Schulz

I am here for you

我在这里都是为了你

I can't let you go

我不能让你走

Get me close to you

让我离你再近一点

Cause i let you sure

因为我要让你知道

Cause i let you sure

因为我要让你知道

I always on you side

我永远站在你身边

I'll let you know to make things right

我会让你知道你的选择是正确的

You belong to me

你是属于我的

You're the only one for me

你就是我的唯一

Cause i let you sure

因为我要让你知道

You're the only one for me

你就是我的唯一

I am here for you

我在这里都是为了你

I can't let you go

我不能让你走

Get me close to you

让我离你再近一点

Cause i let you sure

因为我要让你知道

Cause i let you sure

因为我要让你知道


评论 ( 2 )
热度 ( 8 )

© RoJan | Powered by LOFTER