RoJan

回忆很美好。只要你能让过去的都过去!

Wild Guess - Spector

Coming out in an outfit that doesn’t fit

穿着不合身的衣服出现

And I’m out of it

可我已经翻遍衣柜

You ask me who I’m trying to impress

你问我想被谁记得

Well take a wild guess

我猜你是明知故问

Licking the side of a cigarette before it’s lit

抿着烟嘴点燃香烟

The realest hearts take the hardest hits

为何最真实的心承受最沉重的打击

Don’t ask me who I’m trying to impress

别再问我想被谁记住

Just take a wild guess

尽管随便去猜一个

Well, what did you do with your life, baby give me the gist

来吧宝贝,给我点提示,告诉我你会怎样生活

You’re the only Mrs I ever miss

你才是我唯一牵挂的

Don’t ask me who I’m trying to impress

别再问我想被谁记住

Just take a wild guess

尽管随你去猜

You lie and say

你躺下说道

“There’s highs and lows”“

感情总是起起落落”

You know my type

你正是我喜欢的类型

We can’t say no

我们是如此天作之合怎能拒绝

Stop asking for directions home

跟我走吧 别再迟疑回家的路


评论
热度 ( 3 )

© RoJan | Powered by LOFTER