RoJan

回忆很美好。只要你能让过去的都过去!

Ember Island-creep(Slim Fey remix) - Slim Fey

作曲 : Radiohead/Albert hammond/Mike Hazlewood

作词 : Radiohead/Albert hammond/Mike Hazlewood

编曲:Slim Fey

混音:Slim Fey

When you were here before

当你出现在我面前

Couldn't look you in the eye

我却不敢直视你的双眼

You're just like an angel

你就像天使一样纯洁

Your skin makes me cry

你的一切令我动容

You float like a feather

你就像羽毛一样轻盈

In a beautiful world

飘浮在美丽的世界里

And I wish I was special

多希望我也是特别的

You're so very special

因为你如此与众不同

But I'm a creep, I'm a weirdo.

但我却是如此卑劣 我是一个怪胎

What the hell am I doing here?

我不知道自己在这里做什么

I don't belong here

我根本不属于这里.

I don't care if it hurts

我不在乎是否受伤

I want to have control

我只想保持冷静

I want a perfect body

我想要一个完美的外表

I want a perfect soul

我想要一个完美的灵魂

I want you to notice

多希望你能注意到

When I'm not around

当我不在身边的时候

And I wish I was special

我希望自己也能如你一样

You're so very special

你是那么特别

I don't belong here

我不属于这里.

what the hell am i doing here

我不知道自己在这里做什么

I don't belong here.

我根本不属于这里.

I don't care if it hurts

我不在乎是否受伤

I want to have control

我只想保持冷静

I want a perfect body

我想要一个完美的外表

I want a perfect soul

我想要一个完美的灵魂

I want you to notice

多希望你能注意到

When I'm not around

当我不在身边的时候

I wish I was special

我希望自己也能如你一样

You're so very special

你是那么特别

I don't belong here.

我不属于这里

what the hell am i doing here

我还在这里做什么

I don't belong here

我根本不属于这里.

I'm a creep, I'm a weirdo

但我是个懦夫 是个怪胎.

What the hell am I doing here?

我在这里做什么

I don't belong here.

我不属于这里

I don't belong here.

我根本不属于这里


评论
热度 ( 2 )

© RoJan | Powered by LOFTER