RoJan

回忆很美好。只要你能让过去的都过去!

Why Not Me? - Enrique Iglesias

Escaping nights without you
逃离没有你的夜

With shadows on the wall
墙上光影斑驳

My mind is running wild
我心已疯狂

Trying hard not to fall
努力撑着不崩溃

You told me that you love me
你曾对我说你爱我

But say i'm just a friend
但现在却把我当作朋友

My heart is broken up into pieces
我的心早已破碎

Cos i know
因为我知道

I'll never free my soul
我无法使我的灵魂解脱

It's trapped between true love and being alone
它被真爱和孤独所困

When my eyes are closed
每当我闭上双眼

The greatest story told
想起最美的时光

I woke and my dreams are shattered here on the floor
我醒来时,梦境摔碎在地

Why oh why
为什么

Tell me why not me
告诉我为什么不是我

Why oh why
为什么

We were meant to be
我们本应在一起

Baby i know i could be all you need
亲爱的我知道我可以成为你所有所需

Why oh why oh why
为什么为什么为什么

I wanna love you
我想要深爱你

If you only knew how much i love you
只要让你知道我是如此深爱着你

So why not me
那么为什么没有选择我

The day after tomorrow
明天过后

I'll still be around
我仍然会在你身边

To catch you when you fall
去接住受挫的你

And ? Youdown
如果一切都让你失望

You say that we're forever
你说我们可以走到永远

Our love will never end
我们的爱永不终结

I've tried to come up
我已经尝试着走近

But it's drowning me to know
但我快要窒息,当我知道

You'll never feel my soul
你不会让我的灵魂自由

It's trapped between true love and being alone
它被真爱和孤独所困

When my eyes are closed
每当我闭上双眼

The greatest story told
想起最美的时光

I woke and my dreams are shattered here on the floor
我醒来时,梦境摔碎在地

Tell me baby
告诉我,亲爱的

Why oh why
为什么为什么

Tell me why not me
告诉我为什么不是我

Why oh why
为什么为什么

We were meant to be
我们本应在一起

Baby i know i could be all you need
亲爱的我知道我可以成为你所有所需

Why oh why oh why
为什么为什么为什么

I wanna love you
我想要深爱你

If you only knew how much i love you
只要让你知道我是如此深爱着你

So why not me
那么为什么没有选择我

You won't ever know
你永远不会了解

How far we can go
我们到底可以走多远

You won't ever know
你永远不会了解

How far we can go (go) 
我们到底可以走多远

Why oh why
为什么

Tell me why not me
告诉我为什么不是我

Why oh why
为什么

We were meant to be
我们本应在一起

Baby i know i could be all you need
亲爱的我知道我可以成为你所有所需

Why oh why oh why
为什么为什么为什么

Why oh why
为什么

Tell me why not me
告诉我为什么不是我

Why oh why
为什么

We were meant to be
我们本应在一起

Baby i know i could be all you need
亲爱的我知道我可以成为你所有所需

Why oh why oh why
为什么为什么为什么

I wanna love you
我想要深爱你

If you only knew how much i love you
只要让你知道我是如此深爱着你

So why not me
那么为什么没有选择我


评论
热度 ( 9 )

© RoJan | Powered by LOFTER