RoJan

回忆很美好。只要你能让过去的都过去!

Phantom Limb - Yellow Mellow

You used to talk in your sleep about the shit out of me

以前你在睡觉的时候会突然说梦话吓到我

Now I turned up the radio

现在我只能调大收音机的音量,感觉你还在

That old shirt that you wore that I hated before

以前我很讨厌你穿的那件旧衬衣

Now it feels so comfortable

现在我把它穿在身上,觉得很舒服

And all your superhero crap

你张口闭口都是超级英雄

And your Spiderman mess

还有蜘蛛侠

Got me climbing up the walls

让我想要逃离你身边

I needed more, I had to go

我需要的不止这样,我必须要走

But here it comes again,

但是那种感觉又出现了

I miss you like a phantom limb

我总觉得你还在,依旧是我身体的一部分

Itching right under my skin

在我身体里叫嚣

I don’t need you but I’m still craving

我告诉自己不再需要你,但是依然渴望你还在

Here it comes again,

这样的感觉一直出现

I miss you like a phantom limb

我好想你,你像我的幻肢一样

Itching right under my skin

我无能为力

I'm kinda lost but I don’t need saving

我有点不知所措了,但是我不需要你的拯救

 

You kept checking on your phone

以前我们单独在一起的时候

When we were alone

你也不停的摆弄着手机

You had so much going on

你永远很忙

The further I wanted to go

我越想往前走

The more you thought about home

你就越想待在原点

We were so impossible

这样的我们俩不可能有结果

So in love with your routines,

跟你相爱的每一天

Like a prison to me

都像个牢笼一样困住我

Do not relate to that at all

再也不想提起

I needed more, I had to go

我需要的更多,我必须离开你

But here it comes again,

但是那种感觉又出现了

I miss you like a phantom limb

我总觉得你还在,依旧是我身体的一部分

Itching right under my skin

在我身体里叫嚣

I don’t need you but I’m still craving

我告诉自己不再需要你,但是依然渴望你还在

Here it comes again,

这样的感觉一直出现

I miss you like a phantom limb

我好想你,你像我的幻肢一样

Itching right under my skin

我无能为力

I'm kinda lost but I don’t need saving

我有点不知所措了,但是我不需要你的拯救

I don’t need saving...

我不需要你来救我

I don’t need saving...

不需要吧?

I don’t need saving...

不需要吧...

I don’t need saving...

你会来救我吗?

 

But here it comes again,

那种感觉又出现了

I miss you like a phantom limb

我总觉得你还在,依旧是我身体的一部分

Itching right under my skin

在我身体里叫嚣

I don’t need you but I’m still craving

我不停告诉自己不再需要你,但是依然渴望你还在

Here it comes again,

这样的感觉一直出现

I miss you like a phantom limb

我好想你,你像我的幻肢一样

Itching right under my skin

我无能为力

I'm kinda lost but I don’t need saving

我有点不知所措了,但是我不需要你的拯救

Here it comes again,

那种感觉又出现了

I miss you like a phantom limb

我好想你,你像我的幻肢一样

Itching right under my skin

我无能为力

I'm kinda lost but I don’t need saving

我有点不知所措了,但是我不需要你的拯救

I don’t need saving...

真的不需要吧?


评论
热度 ( 4 )

© RoJan | Powered by LOFTER